Friday, February 8, 2008

Khayalan Menjelma

aku berdiri,
di dalam khayalan indah
aku terasa bagai ditiup bayu yang segar
betapa dahulu aku geruni semua ini
kini aku bertemu dengan hati yang tabah

Sekian detik yang berlalu,
namun memori masih terpahat di hati
seperti sejarah silam
tidak dapat dipadam dan terus menghantui

Gagah aku di sini,
musnah kau di sana
tak pernah sekali aku menyesali
jadi kenapa kau sengaja menyukari?

aku tertanya, mungkin kita tiada logika
mungkin semua ni hanya mimpi semata-mata
esok aku akan terjaga,
sekiranya aku masih diberi peluang kedua.

3 comments:

Hertina said...

APA KAU NI?

Dona said...

GILA MELAYU KAU

FNI said...

like jiwang je?
hahha
btw,nak sambung. yahoo ke hotmail?
hotmail la eh?
yahoo kurang active la.and again
gila bapak jiwang you
hahahhaa